Ana içeriğe atla

DERYALI GUNLER - KARANFIL KURDALE NAKISI YAPIMI

DERYA BAYKAL - KARANFİL KURDELE NAKIŞI YAPIMI





1) 1,5 cmlik 1mt kırmızı kurdeleyi küçük küçük teğelleyin. Hangi renk karanfil yapacaksanız teğel ipliğinizde o renk olmalı. Ben koyu renk ile teğelledim(sizin daha iyi görmeniz için)
2) Ucu, yarım cm içeri kıvırın, biraz büzerek toplu iğne ile iğneleyin ve aynı renk iplik ile kumaşa dikin.
3) Şimdi ikinci sırayı yapıyoruz. Birinci sıranın arkasına ikinci sırayı yerleştirip yine iğneleyin büzgüsünü ayarlayın ve dikin.
4) Sıraların sonunda kurdeleyi döndürerek arkadaki sıraya yerleştiriyoruz ve dikiyoruz.
5) Son sıranın büzgüsü diğer sıralara göre daha az olmalı aynen tabiatda olduğu gibi.
6) Dikkat ederseniz her yaptığım sırada iğne kullanıyorum. Bbunun sebebi büzgüyü daha iyi ayarlıyorum. Sonunu içeri kıvırıyorum görünmeyecek şekilde ve dikiyorum.
7) Bu aşamada taç yaprakları yapıyoruz. Dalın bittiği yerden yeşil kurdeleyi çıkarıyoruz karanfilin ilk sırasının üstüne gelecek şekilde. Kurdelenin üstünden batırıp alttan çekiyoruz. O bölgede taç yaprak oluşacak. Bir ortaya sonra da ortaya yaptığımızın soluna ve sağına aynı işlemi yapıyoruz.

Bu blogdaki popüler yayınlar

DERYALI GUNLER GULLU SAL MODELLERI

DERYA BAYKAL GÜLLÜ ŞAL MODELLERİ

DERYALI GUNLER ORGUDEN CAYDANLIK ORTUSU

DERYA BAYKAL ÖRGÜ ÇAYDANLIK ÖRTÜSÜ

DERYALI GUNLER ORGU ATKI MODELLERI

DERYA BAYKAL ÖRGÜ ATKI MODELLERİ